Biology.gr

biology lessons, on line lessons in biology, IB biology lessons and biology news, Μαθήματα βιολογίας για πανελλαδικές εξετάσεις, βοηθήματα, φροντιστήριο βιολογίας, βιολογικά νέα, Νίκος Μπαμπίλης

  • ΟΠ Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών.

 Νεοελληνική Γλώσσα:ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΆ ΓΡΑΦΗΜΑΤΑ 2016 all

  1. Πάνω από τη βάση έγραψε το 88% και οι βαθμολογίες των μαθητών ακολουθούν κωδωνοειδή (κανονική) κατανομή.
  2. Το μεγαλύτερο ποσοστό των μαθητών κυμαίνεται σε ένα εύρος βαθμολογιών 13-17 ενώ μικρότερο ποσοστό μαθητών σημείωσε  βαθμολογίες 10-12 (8,23% έγραψε 11-12 και 4,91 ήταν στο 10-11).
  3. Ακόμα μικρότερο είναι το ποσοστό των μαθητών που κατόρθωσε να αγγίξει βαθμολογίες 17-20 (6,07%). Συγκεκριμένα 4,88% σημείωσε βαθμολογία 17-18, ενώ μόλις 1,13% έφτασε το 18-19. Το 19-20 κατάφερε να αγγίξει μόλις το 0,06%!

Μαθηματικά:

  1. Πάνω από τη βάση κινήθηκε μόνο το 53,24% των μαθητών.
  2. Οι βαθμολογίες των μαθητών κινήθηκαν με παρόμοια ποσοστά (της τάξης του 5,5-6,5%) σε όλο το εύρος –από 10-11 έως και 19-20- ωστόσο σημειώθηκε σταδιακή πτώση στα ποσοστά των μαθητών που έγραψαν πάνω από 17, με το ποσοστό αυτών που έγραψαν 19-20 να αγγίζει μόλις το 3%.
  3. Τα θέματα μπορούν να χαρακτηριστούν μέτρια έως δύσκολα, κλιμακούμενης όμως δυσκολίας.

 Φυσική και Χημεία:

  1. Οι επιδόσεις των μαθητών ήταν καλύτερες και τα ποσοστά των μαθητών που βαθμολογήθηκαν με 10-11 έως 14- 15 ήταν κάτω του 5%.
  2. Στη Φυσική το 70% των μαθητών κινήθηκε πάνω από τη βάση και τα ποσοστά των μαθητών στις βαθμολογίες 11-15 είναι παρόμοια, της τάξης του 5%.
  3. Παρατηρείται σημαντική αύξηση του ποσοστού των μαθητών που έγραψαν πάνω από 17 (36% των μαθητών) ενώ το ποσοστό των μαθητών που άγγιξαν το 19-20 εκτοξεύεται στο 18%!
  4. Στη Χημεία παρατηρήθηκαν γενικότερα λίγο πιο υψηλές βαθμολογίες σε σχέση με τη Φυσική. Πάνω από τη βάση ήταν το 75% των υποψηφίων, ενώ το 23% των μαθητών άγγιξε το 19-20!
  5. Συνεπώς τα θέματα στη Φυσική και τη Χημεία μπορούν να χαρακτηριστούν αρκετά έως πολύ εύκολα!!!

Γενικό συμπέρασμα: Οι μαθητές σημείωσαν μέτριες έως αρκετά καλές βαθμολογίες στην έκθεση, πολύ καλές βαθμολογίες στη Φυσική και στη Χημεία, όπου τα θέματα ήταν εύκολα και μέτριες βαθμολογίες στα Μαθηματικά.

  • ΟΠ Θετικών Σπουδών

 Νεοελληνική Γλώσσα:

   Ισχύουν τα ίδια με παραπάνω.

 Φυσική και Χημεία:

  1. Στη Χημεία πάνω από τη βάση κινήθηκε το 75,26% των μαθητών, ενώ στη Φυσική το 69,5%.
  2. Τα ποσοστά των μαθητών που βαθμολογήθηκαν με 10 έως 15 ήταν κάτω του 5% και στα 2 μαθήματα.
  3. Οι περισσότεροι μαθητές ξεπέρασαν το 16, τόσο στη Χημεία όσο και στη Φυσική, ενώ στη Χημεία παρατηρήθηκαν γενικότερα λίγο πιο υψηλές βαθμολογίες σε σχέση με τη Φυσική.
  4. Τα ποσοστά των μαθητών που έγραψαν 17 έως 18 ήταν παρόμοια και στα 2 μαθήματα, με λίγο αυξημένο το ποσοστό των μαθητών που είχαν καλύτερες επιδόσεις στη Χημεία.
  5. Παρατηρήθηκε στατιστικά σημαντική διαφορά στα ποσοστά των μαθητών που έγραψαν 19-20, καθώς το ποσοστό αυτό  στη Χημεία άγγιξε το 23% ενώ στη Φυσική το 17,8%.
  6. Συνεπώς τα θέματα της Φυσικής κρίνονται ως πιο δύσκολα από αυτά της Χημείας.

Βιολογία:

  1. Το 75,5% των μαθητών κινήθηκαν πάνω από τη βάση.
  2. Οι βαθμολογίες των μαθητών κυμαίνονται σε όλο το εύρος ωστόσο τα ποσοστά των μαθητών που βαθμολογήθηκαν με πάνω από 14 παρουσιάζουν στατιστικά σημαντική αύξηση (αρνητική ασυμμετρία), με το 13,27% των μαθητών να αγγίζει το 18-19.
  3. Στη συνέχεια σημειώνεται σημαντική πτώση του ποσοστού των μαθητών που έγραψαν 19-20, στο 9,35%. Αξίζει να σημειώσουμε ότι εδώ παρατηρείται το αντίθετο από τη Φυσική και τη Χημεία, όπου το ποσοστό των μαθητών που έγραψαν 19-20 παρουσιάζει αύξηση σε σχέση με αυτό των μαθητών που έγραψαν 18-19.
  4. Συνεπώς τα θέματα της Βιολογίας, παρότι κλιμακούμενης –ως ένα βαθμό- δυσκολίας, μπορούν να χαρακτηριστούν πιο δύσκολα σε σχέση με αυτά της Φυσικής ή της Χημείας.

Γενικό συμπέρασμα: Οι μαθητές σημείωσαν μέτριες έως αρκετά καλές βαθμολογίες στην έκθεση, πολύ καλές βαθμολογίες στη Φυσική και στη Χημεία, όπου τα θέματα δεν ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας. Στη Βιολογία οι επιδόσεις τους δεν ήταν τόσο καλές όσο στη Φυσική και τη Χημεία ενώ το ποσοστό των μαθητών που άγγιξαν το 19-20 στη Βιολογία ήταν περίπου το μισό σε σχέση με το αντίστοιχο ποσοστό στη Φυσική και τη Χημεία. Συνεπώς τα θέματα της Βιολογίας χαρακτηρίζονται πιο δύσκολα σε σχέση με αυτά της Φυσικής και της Χημείας.

  • ΟΠ Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής

Νεοελληνική Γλώσσα:

  1. Το 82% περίπου έγραψε πάνω από τη βάση.
  2. Το μεγαλύτερο ποσοστό των μαθητών κινήθηκε βαθμολογικά μέχρι το 14, ενώ τα ποσοστά των μαθητών που ξεπέρασαν το 14-15 είναι πιο χαμηλά (της τάξης του 7,5% και χαμηλότερα).
  3. Κάτω από 5% των μαθητών κατάφερε να ξεπεράσει το 16, ενώ τα ποσοστά των μαθητών που έγραψαν από 17 έως 20 βαίνουν μειούμενα από 1% έως 0,01%!

Μαθηματικά: 

  1. Πάνω από τη βάση κινήθηκε μόνο το 22,11% των μαθητών!
  2. Λίγο πάνω από το 5% αυτών των μαθητών σημείωσε βαθμολογίες 10-11 ενώ τα ποσοστά των μαθητών στις αμέσως υψηλότερες βαθμολογίες βαίνουν σταθερά μειούμενα.
  3. Ενδεικτικά μόνο το 2% έγραψε 14-15 και μόνο το 1% κινήθηκε στο 16-17. Το 19-20 άγγιξε μόνο το 0,25% των μαθητών. Κατά συνέπεια τα θέματα χαρακτηρίζονται δύσκολα για το μέσο επίπεδο των μαθητών αυτής της ομάδας προσανατολισμού.

Ανάπτυξη Εφαρμογών:

  1. Πάνω από τη βάση κινήθηκε το 60,53% των μαθητών.
  2. Οι βαθμολογίες των μαθητών κυμαίνονται σε όλο το εύρος με σταθερά αυξανόμενα ποσοστά μαθητών με βαθμολογία πάνω από 14-15.
  3. Ωστόσο τα ποσοστά των μαθητών με πολύ υψηλές βαθμολογίες δεν είναι υψηλά και αγγίζουν  μόλις το 6-7% στις βαθμολογίες 17-19 και το 7,77% στις βαθμολογίες 19-20.

Αρχές Οικονομικής Θεωρίας:

  1. Το 73% των μαθητών έγραψε πάνω από τη βάση.
  2. Τα ποσοστά των μαθητών με βαθμολογίες 10-13 είναι μικρότερα του 5% ενώ το ποσοστό των παιδιών που έγραψαν πάνω από 15 βαίνει αυξανόμενο.
  3. Ειδικά στις βαθμολογίες 17-18, 18-19 και 19-20 σημειώνονται αρκετά υψηλότερα ποσοστά (9%, 12% και 20% αντίστοιχα).
  4. Παρατηρούμε ότι οι μαθητές που έγραψαν 19-20 είναι πολύ περισσότεροι σε σχέση με τους μαθητές κάθε άλλης κατηγορίας, άρα τα θέματα μπορούν να χαρακτηριστούν εύκολα για τους καλά διαβασμένους μαθητές.

Γενικό συμπέρασμα: Οι μαθητές σημείωσαν μέτριες έως αρκετά καλές βαθμολογίες στη Νεοελληνική Γλώσσα, ενώ δεν τα πήγαν καλά στα Μαθηματικά. Στην Ανάπτυξη Εφαρμογών οι μαθητές φαίνονται «μοιρασμένοι» σε όλη την κλίμακα βαθμολογίας ενώ είναι ξεκάθαρο ότι είχαν πολύ καλές έως άριστες επιδόσεις στο ΑΟΘ.

  • ΟΠ Ανθρωπιστικών Σπουδών

Νεοελληνική Γλώσσα:

  1. Το 87,22% των μαθητών βαθμολογήθηκε πάνω από τη βάση.
  2. Τα ποσοστά των μαθητών που αντιστοιχούν στις διάφορες βαθμολογίες ακολουθούν κανονική κατανομή με τα μεγαλύτερα ποσοστά των μαθητών να κυμαίνονται βαθμολογικά από 12 έως και 17.
  3. Περίπου 7% των μαθητών ήταν κοντά στη βάση ενώ κάτω από 5% έγραψε 17-18 και μόλις περίπου το 1% κινήθηκε στο 18-20.

Αρχαία Ελληνικά:

  1. Μόνο το 47,36% των υποψηφίων βαθμολογήθηκε πάνω από τη βάση.
  2. Οι βαθμολογίες των μαθητών κινήθηκαν με παρόμοια ποσοστά στο εύρος από 10-11 έως και 15-16,  ωστόσο σημειώθηκε σταδιακή πτώση στα ποσοστά των μαθητών που έγραψαν πάνω από 17.
  3. Οι μαθητές έγραψαν 17-18 σε ποσοστό 3,64%, 18-19 σε ποσοστό 2,11% ενώ το ποσοστό αυτών που άγγιξαν το 19-20 ήταν μόλις 0,67%! Συμπεραίνουμε ότι τα θέματα ήταν δύσκολα.

Λατινικά:

  1. Το 69% των υποψηφίων έγραψε πάνω από τη βάση.
  2. Οι βαθμολογίες των μαθητών κυμαίνονται με παρόμοια ποσοστά σε όλο το εύρος από 10 έως 17, με σταθερά αυξανόμενα ποσοστά μαθητών με βαθμολογία πάνω από 16.
  3. Πρέπει να σημειωθεί ότι δεν είναι υψηλά τα ποσοστά των μαθητών που σημείωσαν βαθμολογία 18-20 καθώς το ποσοστό αυτών που έγραψαν 18-19 είναι περίπου 9% ενώ το ποσοστό αυτών που έγραψαν 19-20 είναι 10%.
  4. Επομένως τα θέματα μπορούν να χαρακτηριστούν μέτριας δυσκολίας.

Ιστορία:

  1. Μόνο το 52,23% των μαθητών έγραψε πάνω από τη βάση.
  2. Οι βαθμολογίες των μαθητών  κυμαίνονται με παρόμοια ποσοστά σε όλο το εύρος από 10 έως 15, ενώ παρουσιάζουν σταδιακή αύξηση στις βαθμολογίες πάνω από 15 και έως 19 (σε ποσοστό έως 7,5%).
  3. Το ποσοστό των μαθητών που έγραψε 19-20 σημειώνει απότομη πτώση στο 4,17%.
  4. Συνεπώς τα θέματα μπορούν να χαρακτηριστούν ως δύσκολα.

Γενικό συμπέρασμα: Οι μαθητές σημείωσαν μέτριες έως αρκετά καλές βαθμολογίες στη Νεοελληνική Γλώσσα, ωστόσο δεν τα πήγαν και τόσο καλά στα Αρχαία και στην Ιστορία. Σημείωσαν λίγο καλύτερες επιδόσεις στα Λατινικά, χωρίς ωστόσο να αριστεύσουν σε μεγάλο ποσοστό.

Print Friendly
Κατηγοριες: Home Page

Leave a Reply


  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

Search Site

Δημοφιλή Αρθρα

Α Λυκείου: Τράπεζα θεμάτων Βιολογία (Με Απαντήσεις) 410σελ

Όλα τα θέματα (Β, Δ) απαντημένα κατά σειρά.   Από το 724-8310. Περιέχει ...

Επικοινωνία

210-3809488 nbab@biology.gr ΑΘΗΝΑ: ΓΡΑΒΙΑΣ 10-12 ΜΑΡΟΥΣΙ: ΕΡΜΟΥ & ΠΛΑΣΤΗΡΑ ΑΓ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: ΑΓ ΙΩΑΝΝΟΥ  ΓΛΥΦΑΔΑ - ...

Επιτυχόντες 1994

Αναγνωστοπούλου Ντίνα Ιατρική Αθήνας Αποστολάκη Μαρία Βιολογία Αθήνας Βελτσίστα Στέλλα Ιατρική Αθήνας Γιαννακάκου Δήμητρα Ιατρική Ιωαννίνων Γομάτος Ηλίας Ιατρική ...

ΒΑΣΕΙΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ 2017 ...

...με βάση τα στατιστικά των τελευταίων 5 ετών (% γραπτών ...

Μεταπτυχιακά

  Δείτε τα Μεταπτυχιακά που υπάρχουν στις Βιοεπιστήμες στις διάφορες Πανεπιστημικές Σχολές: ...